Mamy już rok!

‘’To skandal, że nie mamy strony internetowej!’’ – powiedział na jednej z prób w ubiegłym roku nasz dyrygent prof. Gałczyński. I tak zaczęła się dyskusja na ten temat… Aż w końcu w położonym o 1700 km od Płocka Sheffield, oraz oddalonym o „zaledwie” 103 kilometry Toruniu dwoje absolwentów Minstrela wzięło się do roboty. Po około dwudziestu czterech godzinach wytężonej pracy, w niedzielę 9 grudnia 2007 wystartował serwis minstrel.wikidot.com . Obchodzimy więc pierwsze urodziny!

Zaczynając tą przyjemną pracę nie przypuszczaliśmy, że witryna będzie tak licznie odwiedzana. W ciągu roku zanotowaliśmy aż 5 094 odwiedzin i 32 568 odsłon!

Mieliśmy gości aż z 23 krajów, m.in. Wielkiej Brytanii, Czech, USA, Kanady, Włoch, Serbii, Niemiec, Norwegii, Słowenii, Francji, a nawet … Nowej Zelandii! W Polsce odwiedzano nas (poza Płockiem) m.in. w Warszawie, Bydgoszczy, Toruniu, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i Olsztynie.

W tym miejscu wypada podziękować!
Najpierw prof. Sławomirowi Gałczyńskiemu i prof. Elizie Łochowskiej, oraz pozostałym osobom współprowadzącym zespół - za wsparcie naszej inicjatywy, a także pomoc udzielaną wielokrotnie, zwłaszcza poprzez przekazywanie aktualnych i archiwalnych materiałów z życia zespołu.
Zaraz potem Dyrekcji i Radzie Pedagogicznej Małachowianki. Bez tego Szacownego Gremium nie byłoby chóru, a więc i tej witryny. Za ciepłe słowa, które otrzymujemy – dziękujemy!
Chórzyści, Absolwenci! Trudno zliczyć te wszystkie pochlebstwa, jakie od Was usłyszeliśmy. Prawie zawsze są one nad wyraz, ale trudno przeczyć, że jest nam po prostu szalenie miło, gdy mamy poparcie wśród naszych Przyjaciół. Pamiętajcie, że zawsze czekamy na Wasze sugestie i propozycje co do serwisu.
Szanowni Słuchacze i Przyjaciele Zespołu! Dziękujemy za życzliwość i wsparcie dla tego chóru. Bez Was bezsensem byłaby nasza działalność, bo co to za chór bez publiczności.
Nie zapominamy o tych, którzy nas nie lubią. Dzięki Wam mamy motywację by ulepszać stronę tak by Was przekonać do wspaniałości „Minstrela” !

Przepraszamy też za wszelkie niedociągnięcia i błędy, a takowe były…

Do zobaczenia na jakimś koncercie :-)
Redakcja