Koncert dla rodziców - 3 lutego 2009

W poniedziałek 3 lutego 2009 roku w auli Małachowianki chór Minstrel wykonał pierwszy po feriach koncert inaugurując pracę zespołu w II semestrze roku szkolnego 2008/2009. Koncert nie byle jaki, gdyż śpiewaliśmy przed własną publicznością jaką stanowili rodzice. Już o godzinie 16.30 chór w komplecie zameldował się przed drzwiami auli i po paru minutach rozpoczęliśmy próbę w jednej z sal lekcyjnych. Krótkie rozśpiewanie i przypomnienie utworów po długiej przerwie wystarczyło, aby chór przygotował się do koncertu.

O godzinie 17.00 występ tradycyjnie rozpoczął się odśpiewaniem Płockiego Hymnu przez "starszą" część zespołu, a następnie wraz z upływem czasu chór w tym samym składzie wykonał utwory: Alleluja chwalcie pana, Plumes al Vent, My bonnie, Hej strzelcy wraz! oraz Hej bystra woda!. Kolejną polską pieśń Płynie Wisła, płynie Minstrel wykonał już w pełnym składzie. Tryumfalnie zabrzmiały kolędy Mędrcy świata, Bracia patrzcie jeno, Tryumfy, Jezusa narodzonego wszyscy witajmy, Everybody sing freedom oraz Przybieżeli do Betlejem. Koncert zakończył się długimi brawami gości, które z czasem ustąpiły przemowie naszego dyrygenta - pana Sławomira Gałczyńskiego.

Tomasz Bielak