Koncerty kolęd - 21 grudnia 2007.

W piątek 21 grudnia 2007 cały chór tłumnie zgromadził się przed szkolną aulą, gdzie miała się odbyć poranna próba. Po jej zakończeniu opuściliśmy to miejsce na kilka chwil, aby dać możliwość wejścia publiczności, którą mieli stanowić uczniowie i nauczyciele Małachowianki.

O godz. 9:00 rozpoczął się pierwszy z koncertów. Na początku stary chór wykonał znane kolędy jak Narodził się Jezus Chrystus, A to komu?, czy Jezusa Narodzonego. Następnie na scenę weszli chórzyści klas pierwszych, którzy wraz ze starszymi chórzystami zaśpiewali m.in. utwory Wśród nocnej ciszy, Bracia patrzcie jeno, oraz Przybieżeli do Betlejem. Na trzeciej godzinie lekcyjnej występ powtórzyliśmy .

Chór na każdym z koncertów został powitany gromkimi brawami i takimi też owacjami pożegnany.

To nie był jednak koniec śpiewania w ostatni piątek przed świętami. Wybraliśmy się również do ratusza, gdzie wystąpiliśmy dla Prezydenta Miasta Płocka pana Mirosława Milewskiego, oraz pracowników Wydziału Kultury i Sportu Urzędu Miasta Płocka. Od naszych słuchaczy otrzymaliśmy życzenia, oraz… kosz słodyczy.

Tymi występami Minstrel zakończył śpiewanie w roku 2007, który był dla zespołu jubileuszowym (obchodziliśmy przecież 15-lecie istnienia). Z niecierpliwością czekamy na przyszły rok i przyszłe występy.

Katarzyna Woźniak