Archiwum - sezon 2007/2008
  • 3 września - koncert na rozpoczęciu roku szkolnego w Małachowiance.
  • 21 września - oprawa liturgiczna mszy św. w kościele w Rogozinie podczas nadania imienia lokalnej Szkole Podstawowej.
  • 19 pażdziernika - koncert w Zespole Szkół w Iłowie z okazji nadania szkole imienia Jana Pawła II.
  • 26 października - koncert w Zespole Szkół Centrum Edukacji w Płocku podczas uroczystości 35-lecia firmy "Orlen Projekt".
  • 7 grudnia - koncert w auli Małachowianki dla Towarzystwa Szkół Twórczych.
  • 9 grudnia - startuje serwis internetowy chóru minstrel.wikidot.com .
  • 13 grudnia - Wieczór z kolędą w Sali Koncertowej Szkoły Muzycznej w Płocku. Oprócz Minstrela wystąpili: Płocka Orkiestra Symfoniczna, katedralny chór Pueri Cantores Plocenses, chór PWSZ Vox Juventutis, kameralny chór akademicki Politechniki Warszawskiej, oraz chór Alchemik Zespołu Szkół Centrum Edukacji.
  • 16 grudnia - koncert kolęd w kościele św. Bartłomieja w Płocku.
  • 18 grudnia - koncert kolęd w Szkole Podstawowej w Słupnie podczas uroczystości jej 80-lecia.
  • 21 grudnia - koncerty kolęd w auli Małachowianki dla nauczycieli i uczniów liceum, oraz w Urzędzie Miasta Płocka dla prezydenta Mirosława Milewskiego i pracowników ratusza.
  • 17 stycznia - koncert chóru w auli Małachowianki, którego słuchaczem był biskup płocki Piotr Libera.
  • 24 stycznia - koncert chóru w auli Małachowianki dla rodziców.
  • 10 maja - koncert chóru na Starym Rynku w Płocku podczas "Pikniku Europejskiego".
  • 30 maja - koncert podczas wręczenia nagród najlepszym absolwentom szkół średnich w Płocku - sala posiedzeń Rady Miasta Płocka w Urzędzie Miasta Płocka.
  • 30 maja - koncert podczas wręczenia świadectw ukończenia liceum absolwentom Małachowianki - wirydarz Małachowianki.
  • 30 maja - koncert z okazji ''Dni Historii Płocka i Dnia Chemika'' - aula Małachowianki.
  • 8 czerwca - koncert w kościele św. Bartłomieja z okazji 17. rocznicy wizyty papieża Jana Pawła II w Płocku.
  • 18 czerwca - koncerty w Szkole Podstawowej nr 16 w Płocku dla społeczności szkolnej.
  • 20 czerwca - koncert na zakończeniu roku szkolnego w Małachowiance.
  • 21 czerwca - oprawa liturgiczna mszy św. z okazji 50-lecia Towarzystwa Małachowiaków w kościele św. Bartłomieja.

W sumie w sezonie 2007/2008 Minstrel wykonał 24 koncerty :).