Archiwum - sezon 2008/2009
  • 1 września - Koncert na rozpoczęciu roku szkolnego w Małachowiance.
  • 23 września - Koncert podczas obchodów jubileuszu 75-lecia płockiej turystyki zorganizowanej w auli Małachowianki.
  • 10 października - Koncert z wykonaniem Mszy ks. Eugeniusza Gruberskiego w kościele św. Marcina w Gostyninie.
  • 16 października - Koncert podczas rozdania stypendiów Prezesa Rady Ministrów Donalda Tuska w auli Małachowianki.
  • 19 grudnia - Koncerty kolęd w auli Małachowianki dla nauczycieli i uczniów liceum, oraz w Urzędzie Miasta Płocka dla prezydenta Mirosława Milewskiego i pracowników ratusza.
  • 8 stycznia - Koncert kolęd w płockiej katedrze podczas festiwalu Płockie Kolędowanie.
  • 16 stycznia - Koncerty kolęd w Szkole Podstawowej nr 16 dla społeczności szkolnej, oraz dla osadzonych w Płockim Zakładzie Karnym.
  • 3 lutego - Koncert chóru w auli Małachowianki dla rodziców.
  • 18 kwietnia - Koncert podczas Wojewódzkiego Konkursu Wiedzy Pożarniczej w Małachowiance.
  • 3 maja - Oprawa liturgiczna mszy św. w bazylice katedralnej, wykonanie Mszy ks. Eugeniusza Gruberskiego.
  • 3 maja - Oprawa liturgiczna mszy św. w kościele św. Bartłomieja, wykonanie Mszy ks. Eugeniusza Gruberskiego.
  • 9 maja - Koncert chóru na Starym Rynku w Płocku podczas "Pikniku Europejskiego".
  • 5 czerwca - Koncert podczas wręczenia nagród najlepszym absolwentom szkół średnich w Płocku - sala posiedzeń Rady Miasta Płocka w Urzędzie Miasta Płocka
  • 5 czerwca - Koncert podczas wręczenia świadectw ukończenia liceum absolwentom Małachowianki - sala gimnastyczna Małachowianki
  • 19 czerwca - Koncert na zakończenie roku szkolnego w Małachowiance.