Wigilia chóralna - 20 grudnia 2007.

20 grudnia 2007 odbyła się tradycyjna wigilia chóralna. Przybyli na nią licznie zarówno obecni chórzyści, jak też absolwenci Minstrela.

Za przygotowanie uroczystości, jak co roku, odpowiedzialni byli chórzyści klas pierwszych. W trakcie wspólnego świętowania odwiedziliśmy również obchodzących Wigilię nauczycieli Małachowianki i członków Towarzystwa Wychowanków Liceum. Życzenia w ich imieniu złożył prezes stowarzyszenia pan Jacek Kaczyński. Można się było przy okazji dowiedzieć, że chór obecnie liczy aż 129 śpiewających młodych osób, co stanowi 15% uczniów liceum.

Po powrocie na aulę każdy z każdym przełamał się opłatkiem. Była to okazja do wspominania wspaniałych czasów (zwłaszcza z niezapomnianych obozów), czy spotkania z absolwentami chóru, którzy przybyli specjalnie na ten dzień do Małachowianki. Zapewne zawiązały się też liczne, nowe znajomości.

Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy. Mimo, iż całość trwała blisko cztery godziny, czas zleciał błyskawicznie i każdy rozszedł się z powrotem do swoich domów.

Organizatorom Wiglii, zwłaszcza panu Sławomirowi Gałczyńskiemu i uczniom klas pierwszych należą się podziękowania za jej przygotowanie. Nikt chyba nie ma wątpliwości, że powiększająca sie z roku na rok społecznosć Minstrela znów się spotka - już za dwanaście miesięcy - na tej niezwykłej uroczystości…

Krzysztof Stawicki

Zapraszamy do oglądania zdjęć z tego wydarzenia w naszej galerii!