Wigilia chóralna - 18 grudnia 2008.

18 grudnia 2008 w auli Małachowianki odbyło się tradycyjne spotkanie wigilijne dla obecnych członków, absolwentów, jak i przyjaciół Minstrela.

Uroczystośc rozpoczęła się od krótkiego przemówienia prof. Sławomira Gałczyńskiego. W swoim wystąpieniu - oprócz tradycyjnych bożonarodzeniowych słów - nasz Dyrygent wyraził życzenie, abyśmy mieli jak najwięcej wolnego czasu - dla rodziny, przyjaciół, ale także dla siebie samych.

Po części oficjalnej przyszedł czas na łamanie się opłatkiem. Była to okazja do wspominania wspaniałych czasów związanych z Minstrelem, czy spotkania z absolwentami chóru, którzy przybyli specjalnie na ten dzień do Małachowianki. Zapewne zawiązały się też liczne, nowe znajomości.

Niesamowicie miłym akcentem był przygotowany przez Tomka pokaz zdjęc z tegorocznego obozu we Włoszech. Poszczególne slajdy wywoływały często aplauz publiki, która śledziła je z niezwykłym zainteresowaniem.

Wszystko co dobre szybko się jednak kończy. Mimo, iż całość trwała blisko trzy godziny, czas zleciał błyskawicznie i trzeba się było zabrac do tego najmniej chyba miłego akcentu - sprzątania ;-).

Organizatorom Wiglii, zwłaszcza panu Sławomirowi Gałczyńskiemu i uczniom klas pierwszych należą się podziękowania za jej przygotowanie. Nikt chyba nie ma wątpliwości, że powiększająca sie z roku na rok społecznosć Minstrela znów się spotka - już za dwanaście miesięcy - na tej niezwykłej uroczystości…

Krzysztof Stawicki